Här visar jag mina små pyssel...
du får gärna beställa utav mig eller bara bli inspirerad!






söndag 13 februari 2011

Tyger till vimplar...

Jag syr även upp vimplar bla. till kalas och barnrum...









Tygerna du har att välja mellan är bla. dessa men är det något specifikt du önskar så är det bara att maila mig så kanske det går att ordna ;)




Blå toner:

Rosa toner:
Beigea toner:


Grå/gröna toner:


Röda toner:



Svarta toner:


Prickiga tyger:

Vimplar 100kr/ meter. (ex. vill du ha en vimpel på 1,5 meter så blir det 150kr+ fraktavgift)




Kram






ps. som ni säkert förstår så tar tygerna slut allt eftersom, jag kommer inte att ha tid att skriva ut här vilka som är slut utan jag meddelar det i såfall om ni valt just det tyget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva en rad! <3
Kram till dig!